Thursday, September 17, 2009

SuperLover


Dia kata: Kau rasa bila la aku nak ada bf yek?
Aku kata: Kau terlalu memilih!
Dia kata: Ramai kawan-kawan aku nak kenalkan aku dengan lelaki. Ingat aku ni tak hot ke?
Aku kata: Kalau kau kata nak bf, aku pun nak carikan tuk kau! Sebab dah lama sangat single tu beb.
Dia kata: Ala..muda lagi.
Aku kata: Bukan masalah muda. Masalahnya kuat berkerja sangat.
Dia kata: Siapa nak aku?
Aku kata: Kawan-kawan aku! Hensem dan kaya. Nak tak?
Dia kata: Huh? Serius?!

CIRI-CIRI LELAKI PILIHAN SUPER LOVER SAYA:
1. Mesti ada darah kacukan (mix ok!)
2. Mesti tinggi
3. Tak kuat jeles
4. Jarang berjumpa
5. Bagi kebebasan
6. Hensem (ni aku yang tambah sendiri)

AMARAN: SILA MENGORAT SAYA DULU BEFORE MENGORAT SUPER LOVER SAYA!

2 comments:

mod rhamat said...
This comment has been removed by the author.
Fuzzy A! said...

1. Nama saya Jaysern High. Datuk saya punya datuk punya bapak orang cina. Nenek saya pula ada keturunan arab+india+malay. Sebelah bapak pula siam+malay tapi tak tau tang mana sebab salasilah sebelah tu kurang sikit. Bapak saya pula tanpa penuh malunya mengaku ada darah sweden tapi agak was-was la sebab memang takde lansung nenek moyang orang sweden.

2. 179-180cm - Yaya nak cakap with me, she has to dongak habis-habisan.

3. I very the easy only. You tak jeles sama I, I tak jeles sama you la. Susah tau tak jeles sama I, banyak gegile memember pompuan. Hell, 90% rakan-rakan rapat saya adalah kaum wanita. 10% lagi adalah kaum binatang.

4. Mmhmm.. cik jun oi, kalau jumpa sekali dalam 5 tahun tak tau la nak jarang camne lagi.

5. Refer to point number 3.

6. Agak hensem gegile ah.

So, by your criteria, especially nombor 6 tuh, memang amat eligible la saya nih. Tapi I'm not in musim mengawan skarang ni pun. Tengah lapar nak tunggu bukak puasa, maka membazir masa untuk mencapab.

Selamat hari raya.