Saturday, August 8, 2009

B'day boy - I Love U!


Kepada en Faliq,
Selamat Hari Tua.
Semoga kau akan jadi director terunggul satu hari nanti.
Walaupun kau suka kacau aku, kau suka marah aku dan kau suka buat aku menangis, tapi aku tahu kau sayang aku lebih.
Sejak kau nak jadi director ni,banyak betul perempuna2 yang nak dekat kat kau kan?Hehehe.
Dan azam aku untuk tahun ni, nak carikan kau sorang gf.
Yang penting gf kau terima kau seada-adanya.
Bukan sebab kau kacak (kacak ke?) tapi sebab hati kau.
Thank u sebab selalu ada bila aku memerlukan kau.
Ramai perempuan yang tak tahu, kau lah kawan yang suka dengar masalah aku tak kisah best ataupun time aku tengah sedih.
(percubaan cuba membuka mata perempuan2 supaya diorang mengorat kau)
Semoga kau selalu suksek dalam apa yang kau nak.
Jangan selalu marah2 ok.
Love u Friend.

3 comments:

fyra said...

happy bufday bro faliq!

Unknown said...

happy birthday faliq...

Unknown said...

apsal korg x prank dia?