Saturday, April 11, 2009

Big girl! Dont cry!

10 benda yang aku rasa nak buat sekarang...

1. Aku nak habiskan cepat presentation aku, pastu aku boleh balik rumah.

2. Aku nak duduk rumah je. Malas nak gi mana-mana

3. Aku nak spent time kan diri aku untuk family aku.

4. Aku nak angah berhenti kerja, dan buat balik benda-benda lama yang dia memang nak sangat buat.

5. Aku nak gi tengok teater dengan Angah.

6. Aku nak ajak angah gi shopping dengan mak.

7. Aku nak bagitahu angah, Kau boleh buat decision yang terbaik. Buat apa yang kita rasa kita nak buat dan tak payah fikir lagi benda-benda yang memberatkan otak kita.

8. Aku nak angah dengan abah buka production house sendiri. Macam yang diorang plan.

9. Aku nak pergi bercuti dengan keluarga aku.

10. Aku nak cuba tahan tahap emotional aku depan orang. Boleh ke?


Aku teringat masa Jerit cakap kat aku kalau aku start menangis. Dia kata, Big Girl!dont cry! Bila dia cakap macam tu, aku tak jadi nangis. Tapi aku senyum. Dan aku tahu, semuanya akan baik-baik saja.


Thanks pada semua yang hadir semalam. Hopefully semuanya enjoy menonton!

5 comments:

mod rhamat said...

sorry i xdpt dtg u..nk reply ur msg pn terlupa..sory sgt3..i dh stat bz tahap apa pn xtaw la..neway take care ajune..=)

fazleena said...

besarnya harapan kau kat aku? part yg nak g shopping tu aku akan consider balik...

*malam aku sembang ngan kau tu malam paling manis. sebab aku big girl yg kuat nangis. :)

Anonymous said...

congrats ajune.
ramai2 kawan2 jaja ckp drg suke tgk ajune blakon=)

Junaidi Asmara said...

adoi..tak dapat nak tgk filem arahan mamak ni...
any other way i can watch it?

CikAjune said...

junaidi:maybe pertangahan mei akan ditayangkan di FINAS. must come ok! =)