Monday, April 27, 2009

SURVEY : Anda masih DARA??

90% lelaki menilai perempuan yang bersosial sana- sini, mabuk, hisap rokok, pergi ke club, banyak kawan-kawan lelaki sebagai wanita yang TIDAK ADA DARA. 10% selebihnya boleh menerima dan tidak berprasangka terhadap wanita-wanita ini dan menanggap mereka masih suci lagi murni.

70% lelaki menilai perempuan yang bersopan santun, tidak bersosial, tidak merokok, tidak pergi ke club sebagai wanita yang MASIH ADA DARA. 30% selebihnya mengatakan don’t u ever judge people dengan tengok luarannya sahaja. Lebih baik mengenali dahulu.
50% lelaki bersetuju bahawa wanita yang memakai tudung dan sentiasa menutup aurat MASIH DARA dan 50% tidak setuju dengan kenyataan tersebut. Al maklumlah... macam-macam cerita kita dengar kan...

80% lelaki menganggap wanita yang mempunyai teman lelaki yang selalu tidur di rumah teman lelakinya sebagai wanita yang sudah TIDAK ADA DARA. Manakala hanya 20% sahaja yang menganggap wanita yang tidur di rumah teman lelakinya sebagai satu perkara yang normal dan semuanya terpulang kepada diri individu itu sendiri samada terasa ingin dinodai mahupun tidak.
70% lelaki tidak kisah sekiranya perempuan itu ADA DARA lagi mahupun tidak kerana mereka tidak perlu bertanggungjawab apa-apa sekiranya perkara-perkara yang tidak baik berlaku kepada perempuan tersebut. Manakala hanya 30% sahaja lelaki yang kisah sekiranya wanita itu ADA DARA mahupun tidak kerana bagi mereka malam pertama itu penting dan satu-satunya ‘mahkota’ yang perlu dijaga oleh kaum wanita.

Kesimpulan keseluruhan : 80% lelaki menilai seseorang perempuan itu berdasarkan first appearance apabila mereka berjumpa dengan perempuan-perempuan tersebut manakala hanya 20% sahaja lelaki yang benar-benar mengenali perempuan bukan sahaja luaran tetapi juga dalaman mereka.

Sekian...

-Selamat Mengenali Lelaki-

11 comments:

fazleena said...

“There was never virgin got till virginity was first lost”

william shakespeare.

Kalau kau boleh ukur virginity drpd fizikal looked/appearance , kau lebih hebat dr Tuhan.

org selalu percaya mata tu hakim pertama. aku selalu rasa mata boleh menipu.

*kita pernah discuss benda ni kan babe. tapi kita gelak2 aje kan. :)

Unknown said...

begitu membenci lelaki kah kamu?

CikAjune said...

fazleena: sebab kite pernah discuss lah aku persoalkan hari ni.=) kite slalu tau kite org macamana.pedulikan mereka2 semua.hehe

fariz:aku tak benci lelaki lah.nama pun survey..=)

fazleena said...

http://www.pestamalam.com.my/

woohoo..

CikAjune said...

fazleena: waaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!aku shooting!!!!!!!!!!!!!!!!last day tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!waaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!nak pegi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

saya 98% bersetuju dengan pendapat anda

CikAjune said...

paranoid:haha.=)

alkapon said...

saya pun xtau dara saya letak di mana

~herfizul akma nasaruddin~ said...

apakah penting virgin bg sorang lelaki??

amat subjektif..

tak sume girls yg suka sosial tu tade dara..

dan tak sume girls yg pki tudung tu mulia..

lebey baik pki tube nmpak tali bra tapi tau jaga harga diri..pride..

drpd pki tudung tapi main tepi ladang sawit atau kat tmn bunga..

tak perlu nk amik tau pasal dara ke tak girls tu..selagi hati baik..hormat org tua..tu dah memadai..

rite ajun?

~herfizul akma nasaruddin~ said...

klu sume guys kecoh pasal dara kawen jek ngan janda..konfem tade dara dah!!

hahaha

lalala said...

kalau takde dara tu aku paham , tapi kalau pompuan yang dah hilang dara dan ditinggalkan ngan laki tu. Pastu bila dah jumpa laki lain, terpaksa la menipu, cakap ada dara lagi, tak tau ape tu seks, pastu semua benda dalam hubungan dia ngan laki lain bukan main rapat tapi ngan laki yang sayang dia, dia duk jauh2kan.. boleh naik giler beb, cam aku skarang.. semua sebab percayakan pompuan yang nampak naive sangat pastu last2 sendiri yang sakit ati tapi tak sampai ati nak sakitkan balik ati pompuan tu