Thursday, April 30, 2009

Rambut oh Rambut!

Amoi yang gunting rambut aku tu kata rambut aku dah rosak teruk. Rosak, kering, kembang, bercabang, semualah. Yang teruk-teruk semua rambut aku. Aku pun dah rasa rambut aku macam dah tak rupa rambut. Punyalah kritikal sampaikan aku minta pandangan amoi tu boleh ke kalau aku potong rambut pendek. Dia kata, aiyaaa...nnt buruk lah amoi. Botak saja lah. Bagi itu rambut baru tumbuh. Botak??!! TIDAAAAKKKKK!!!!!!!!!


Before
After

Rambut baru tu nampak je MACAM LAWA... dah cuci nnt kembang lah balik. Alahai....

8 comments:

mod rhamat said...

u...mcmane kalo u ptg pendek ea??
bole caye ke ckp amoi 2 u???
erm.......

CikAjune said...

haha.i percaya cakap amoi tu u.sebab rambut i teruk sungguh!

mod rhamat said...

haha..sbb u slalu sgt rebonding kot b4..xpe..yun nam hair care kn ade..=p

CikAjune said...

lepas ni tak yah rebonding.biar je kembang.hehe

Abg Botak said...

montang montang ko ada rambut, aku tak de.

Fasyali Fadzly said...

botak je la beb. pasti kau berjalan persis alien

CikAjune said...

abg botak: takde rambut lg bagus.=)

syali:ko buat dulu.pastu aku ikut ekh?

Anonymous said...

rambut pendek x penting..apa yg penting adalah dalam hati kita ibarat sebersih kapas..:)