Tuesday, April 14, 2009

Bye-bye Lover

Bilik Tidur.
2.34 am

Lelaki : Hye u. Tdo dah ke?
Perempuan : .................

Lelaki : Awl lg kot neh... u tdo dah ke? hows life?
Perempuan : .................

Lelaki : Banyak sgt keje kot. he2, i saw ur relationship status. whos tat lucky guy?
Perempuan : ..................

Lelaki : Hahaha... xkan malu ngan i kot. im happy for u la.. u surely tgh hepy skang rite. thats y i
ask...
Perempuan : .......................

Lelaki : Erm tats rite... jgn letak cinta on ur highest priority... act i dah tau lame dah u ngan sape.
he is a good looking nice guy.
Perempuan : .......................

Lelaki : heee..me too. being wif u once really enlighten my life... i xkan lupe kat u
Perempuan : ...........................

Lelaki : He2...tq..that is really totful of u...live or life ok?
Perempuan : ..........................

Lelaki : Thanx beb... t care too... i miss u...gd nite!

p/s: aku sengaja 'blank' kan bahagian perempuan tu. suka hati lah korang nak pikir ape. Hahaha....

5 comments:

PM RAM said...

tak sangka kawan aku ni bercinta dengan laki yang aku tak sangka...

aku doakan kekal selamanya...

Abg Botak said...

sodihnyo, abg baco cito cinto kau nih. takpo dik, biaso la cinto. Cinto ado suko duko.

Anonymous said...

ajune, cepat2lah kahwin...
huhu

-hazwan-

Cik-MeGa said...

best gak bile ade mende kne fill in blank neh...
da mcm2 fikir ape yg perempuan tu ckp..
heh...
=)

Zura Firdaus B. Japri said...

kdng2 aku tak paham perempuan...