Friday, July 24, 2009

UITM di'kuarantin' seminggu akibat 21 pelajar positif H1N1

M.Amirul says, "Harap maaf...program Jumble Sale FACT'09 terpaksa ditunda ke satu tarikh yang akan dimaklumkan nanti...ini adalah kerana Cuti Pertengahan Semester telah dipercepatkan secara mengejut. Walaubagaimanapun tindakan proaktif pentabiran tertinggi UiTM diterima secara positif bagi membendung virus H1N1. Sila lawati laman web rasmi UiTM bagi maklumat lanjut berkaitan Pekeliling Naib Canselor.Terima kasih di atas sokong anda semua.".
http://www4.uitm.edu.my/uitm/images/stories/announcements/pekeliling_naib_canselor_13_2009.pdf

Abah suruh aku balik rumah.Abah kata tak selamat duduk kat puncak. Tapi abah tak tahu, kerja sekolah aku terlalu banyak sampai tak ada masa nak tidur dengan tenang. Budak-budak semua happy bila fakulti umumkan cuti seminggu. Tapi aku tak seronok langsung. Kerja sekolah sangat berlambak!!

5 comments:

Unknown said...

yO bukan gembira...at least dapat rehat bila dah jadi suspek H1N1 ni...

Unknown said...

aku pun same.x suka beno cuti.dhla aku kene kuarantin.....shial....

daddy cool said...

sapa pelajar2 yang kena H1N1. member ajun ke?

ajun kena balik duk rumah nanti kena jangkitan. kami semua nanti kena jangkit...hehehehe

fazleena said...

balik umah silalah buat keja sekolah di rumah.

tolonglahh (versi jaafar onn)

CikAjune said...

sarjan:kamu suspek ke?

fariz:beb,pegi cek.kau tu produser.kami memerlukan anda untuk jangka masa panjang.

abah:haha.kerja skolah banyak la abah oi.i pakai topengla g puncak pasni.

angah:kerja sekolah aku banyak memerlukan perbincangan grouping. bukan kene duduk kat rumah je.