Monday, July 7, 2008

Dari Shah Alam ke Perlis

“Babe, Shah Alam dengan Perlis dekat ke jauh?”

“Erm..kalau naik bas jauh. Kalau naik kereta pon jauh.”

“U sanggup turun perlis nak jumpa i?”

“Err..InysaAllah kalau berkesempatan dan ade duit lebih.”

“Kalau u tak sanggup, tak payah turun pun takpe. Setahun je lagi. Kan best jauh-jauh ni. Jarang nak gaduh. Tak bosan kalau tak jumpa selalu. Rindu pun akan jadi bertambah-tambah bila jumpa. Betulkan??

Aku memandang dia dan aku tersenyum. Dalam hati aku berkata “Kalau cinta itu kuat untuk kita, maka kita tidak perlu takut untuk apa-apa”.

4 comments:

Anonymous said...

hehe...
inilah cinta sejati namanya...
all da best to both of u...

ps: aku dah lame x makan nasi minyak ni

Anonymous said...

no komen!

seperti gincu di tonyoh ke bibir
tak akan kekal dan pasti berubah..

*saya tak setia macam kamu.. :)

kamu dah blh msg blog saya, saya dah accept kamu!!

Anonymous said...

wah malatups statemnt...
kalo cinta itu kuat xperlu takut apa2?
ayooooo...bergegar foundation umah aku!
hahahahahahah

Cik-MeGa said...

suka bangat sama entri neh....
chenta sy juga di perlis...
eh, suda further ke shah alam...