Wednesday, September 3, 2008

Tentang Saya


Kawan-kawan saya kata saya ni Manja.

Kawan-kawan saya kata lagi saya ni kadang2 SELFISH.

Kawan-kawan saya kata jugak saya boleh jadi seorang yang degil.

Tapi saya tak kisah lah.

Saya tak suka jadi orang yang hipokrit, sebab tu Pak ngah selalu kata bila saya menulis, memang nampak betul-betul diri sebenar saya.

Kadang-kadang saya boleh jadi laser jugak.Haha.

Untuk bulan-bulan Ramadhan yang mulia ni, saya tak mahu manja sangat dan saya tak mahu jadi seorang yang selfish.

Saya ingin memohon maaf kepada mereka-mereka yang membenci saya.(kalau benci pun, takde hal la)

Bak kata orang, kita manusia biasa. Selalu melakukan kesilapan. (ayat cliche dari saya)

Jangan marah-marah dan senyum-senyum selalu.Hehe.


p/s : Sekarang saya tengah mengkaji tentang falsafah yang terdapat pada filem Abang oleh Rahim Razali. Kalau ada masa, boleh share dengan semua. Salam Ramadhan.

12 comments:

iamstradust said...

comelnyer awak ni

sy nak jd kambing jantan ah

Anonymous said...

tomok dah maafkan lu la darling..hehe..dia br sms gue tadi..

p/s : sila jgn minta maaf kalau tak ikhlas. senyuman kambing kamu tu nampak 'ikhlasssss' sangatt. heh!!

CikAjune said...

razaisyam :hehehe.
nak jadi kambing jantan gue?
sanggupkah?

angah: ahaks...(gelak ngade2)

Anonymous said...

eklasnye mintak maap..

Anonymous said...

iye iye kambing..

Anonymous said...

ajun, ingat pepatah ni...
patah tumbuh hilang berganti...
haha

CikAjune said...

wah.
patah tumbuh hilang berganti ekh?
peribahsa lain ade tak?
hehe.

CikAjune said...

angah :selalunya kambing itu simbolik kepada semua makna.
jika orang tidak tahu untuk membaca makna-makna simbolik di sebalik itu, maka aku pon tak boleh nak buat ape2.blaja la visual art, mungkin boleh memahami maksud di sebalik itu. =)

Anonymous said...

aku tak belajar visual art, makanya gue tak faham..ahaks juga!

p/s : tp budak2 newboys faham pasal visual art, rambut tomok buktinya..telah mencapai tahap evolusi yang membanggakan..hehe

Anonymous said...

salam ramadhan

nurulshari said...

hai hai ajune
k lun here..
stil rmember me?
kip in touch yah..
do visit mine

CikAjune said...

hehe.
kak lun!
yep2.
kenal2.
orite. i'll.