Thursday, December 11, 2008

Asean University Games with CiptaAsia






Aku tak sempayt nak upate blog lately sebab aku agak sibuk dengan event-event CiptaAsia yang aku involve untuk Asean University Games. Tapi masa ni aku tengah memaksa diri aku untuk buat Running Order, so aku sekarang tengah pening kepala nak siapkan RO tu, aku pun gatal-gatal lah ambik gambar ni. Penat beb tp CiptaAsia sangat cool. 

Kepada Angah, i pon ade jugak baju ciptaAsia tau! Dan paling penting, aku dah pandai pakai laptop Mac abang Amin ni. Hehehehe. 

5 comments:

iamstradust said...

echa!!!!

heheeheh

Anonymous said...

muka ada sikit macam Baizura Kahar. gambar yang nombor empat tu.

Anonymous said...

goodluck
sis kamu juga turut serta bukan
take care ajune
rindu kamu

Anonymous said...

good luck ajun!

Anonymous said...

ajun, nak baju ciptaasia!
handsome boy, arippella.