Sunday, December 7, 2008

Selamat Pengantin Baru

Mereka ini adalah sepupu-sepupu saya. Dan yang memakai baju putih itu adalah kakak saya. Ketiga-tiga masih belum berKAHWIN. Mungkin ketiga-tiga sudah berPUNYA. Ye ke angah??
Gambar ini diambil ketika kami menghadiri majlis perkahwinan sepupu kami dan abang kepada wanita di sebelah saya. Selamat pengantin baru buat Kayree dan Kak Intan.

Sebenarnya, tujuan yang lebih utama adalah ingin bertanya kepada kakak saya. Bila nak kahwin Angah?? Saya nak anak buah dan panggil saya Auntie June. Hehehe. Walaupun orang banyak kata muka saya lebih tua daripada muka dia, tapi saya TAK KISAH. Yang penting, kamu kena kahwin tahun depan. Kali ni, biar adik sendiri yang tetapkan! =)












9 comments:

pjoe said...

makcik june lagi ok kot
hoho

CikAjune said...

hehehhe.besok anak angah speaking je.
melayu2 nie "kureng".=p

SAMPAH said...

yea lah tu Aunty june....
kalau dia panggil mak su cam ne???

CikAjune said...

bol lah jugak.
mak su JUNE..
wah...
comeynye!!!

Anonymous said...

ehem. :)

P/s : lu sengaja nak promote gue.

CikAjune said...

fazleena: aku nak tgk je, sape yang sanggup masuk meminang. =p

TAPA OTAI said...

Pak Ngah setuju cakap Ajun. Suruh dia kawin cepat. Kad kawin Pk Ngah sponsor. Hahahaha

CikAjune said...

ngah, pak ngah nak sponsor kot.kite tunggu lg sape yang sanggup sponsor.hehehehe

Anonymous said...

selamat pengantin baru.
ajun kakak dan sepupu2 awak sume comel2 belaka=)