Wednesday, December 24, 2008

Ciri-ciri lelaki pilihan saya

Saya memilih dia kerana kepandaian, mutu dan keunggulan. =) Memiliki karisma seorang lelaki yang comel dan paling utama pemilihan watak menerusi filem-filem yang dilakonkan olehnya menepati citarasa saya. Paling utama kebanyakkan filem-filem yang dilakonkan olehnya adalah filem-filem yang terpilih dan WAJIB untuk ditonton. Bukannya filem-filem bodoh dan yang meperbodohkan dirinya. Kehenseman bukan yang paling utama tetapi brilliant yang dimiliki olehnya lebih menarik hati saya.

Saya tak kisah walaupun dia sudah duda dan ada anak, saya akan tetap memilih dia sebagai ciri-ciri lelaki pilihan. =) Walaupun ramai yang mengatakan dia membawa ajaran sesat dalam sudut agama, tetapi kebanyakkan lirik-lirik yang dihasilkan olehnya memberi kesan yang mendalam kepada semua. Lirik yang dihasilkan bukan sekadar lirik-lirik lagu cintan biasa, tetapi penuh dengan isu-isu keagamaan dan mampu memberi motivasi kepada semua.

Dia pun sudah berkahwin dan paling utama dia berbangsa Kristian. Suaranya merupakan tarikan utama pada saya untuk terus meminatinya. Saya tidak memilih RUPA. Opsss..=) Dan dia tidak pernah cuba untuk bercakap perkara-perkara yang merapu seperti kebanyakkan artis-artis Malaysia yang ada sekarang. Saya suka lelaki yang cool...

PERINGATAN : 
Diulangi! Saya tidak memilih rupa!
Tapi sedikit obses dengan lelaki-lelaki Indonesia.

*Pada kaum-kaum wanita, pastikan pilihan yang anda buat menepati ciri-ciri pilihan lelaki idaman anda.* (Tapi, kita selalunya susah nak dapat apa yang kita idamkan kan?) +_+


8 comments:

Zura Firdaus B. Japri said...

wu hu hu hu hu kok murah banget...

FarhanaLicious said...

selalunya, apa yang kita idamkan itulah yang kita takkan dapat.

*jadi, saya mengidamkan lelaki yang tak kacak.

SAMPAH said...

memang kita selalu tak dapat apa yang kita mahu kan tapi ada hikmah dan kebaikannya

CikAjune said...

zurazarith: mane de murah deh..=p

farhana: hahaha.saya pulak biarlah sedap mata memandang..ermm..

wizard: yezza.kalau nak yg betul2 macam yang kita idamkan pon susah gakkan abang zaidi.

Bobby Nuurri said...

hahahhahahhaha. betol kot june. :)

amer zaman said...

saya minat mereka.

lebih kurang sama alasan dengan kamu (terutama nicholas sewaktu menjadi joni dan gie)

but not in gay way..

Fir said...

lu hilang akal ke ape beb..??hahah.. ahmad dhani..?? masterpiece...karya agung....brilliant...he is genius and he is why i'm so obsess with Indo song... u missed someone.. pasha-ungu,arman maulana-gigi ...hahaha....;-)


pstttt : gua tgh into hijaudaun band sekarang... cuba lu dengar beb...layan gua cakap lu...

CikAjune said...

missbobby: u sokong i kan?=)

amerzaman: haha.i suka nicole kidman jugak. not in lesbian way tau. =p

fir: ye ke? nnt gue seraching! =)