Monday, May 11, 2009

Saya dan Depresi

Bila tdepresi selalunya kamu akan:
1. Makan
2. Tgk TV
3. Keluar dengan kawan
4. Marah siapa2 yang buat saya boleh bengang

Bila depresi siapa yang selalu kamu ingat:
1. Angah
2. Kekasih hati
3. Fav friend saya

Bila depresi kamu suka dengar lagu apa:
1. Hadapi dengan senyuman
2. 3 little birds
3. Masih tetap tersenyum

Bila depresi kamu akan rasa:
1. Bengang
2. Nak nangis
3. Kecewa
4. Rindu

Bila depresi kamu akan makan:
1. Coklat
2.Coklat
3. Dan Coklat

Bila depresi kamu tidak akan:
1. Cuba untuk membunuh diri
2. Cubaan memukul org lain (sebab marah sangat kan)
3. Bercakap

14 comments:

encik BANGLA said...

tgh depresi ke ajune?

Fazliey Hishamuddin said...

hehehe!

azri abu hassan said...

satu perkara kamu lupa, apabila kamu terdepresi : bertemu dengan tuhan (sembahyang) :) chow!

fazleena said...

saya suka depresi. tulisan saya lebih baik daripada waktu saya dlm ke'cool'an. :)

Unknown said...

saya naif. depresi tu aps?

mssf dgn kenaifan saya.

hehehheeh

CikAjune said...

encik bangla:sumtimes je.hehe

fazliey: asal gelak?

aah:ouh...malu la i nak tulis.hehe.nampak macam poyo sgt nnt.

fazleena:btol gak.macam best je kan.

fariz: hehe.nnt aku btau kau tyme shooting AMAN k.

Anonymous said...

time kasih sebab ingat kt aku time ko depresi hehe -F
=D

DERIA said...

Salam diberi pengenal diri
singgah sebentar tertarik tajuk
"Saya dan Depressi" terpapar entri
jangan sampai jiwa merajuk.

Salam perkenalan. Saya masih baru mengenal manusia.=)

CikAjune said...

anon: wah!faliq ko mengeluarkan statement sendiri.tp mmg btol pon.haha

deria:salam perkenalan.=)

azri abu hassan said...

kepada mr f, bila nak lepak

kepada ajune, shooting AMAN makin dekat...arghh!!

SAMPAH said...

depresi ke?? haha.. kadang kadang per lu depresi tu.. life ni tak kan nak happy jek kan.. tak colourful la cam tu...

CikAjune said...

AAH:huuaaaarrgghh.kau g mane tadi azri?jumpe abang epi ye??kau dah rancang macam2 ye dengan dia..haaaa...tak ajak aku ngan asha!!!

wizard:abg zaidi!awatnye mesej saya malam2.risau saya dengan mesej abang zaidi tu.

azri abu hassan said...

hahahaha! korang tak bagitau aku pun korang gi ijok tadi..kalo tidak kita gerak bersama semalam

CikAjune said...

aah: itu la...aku pon lupa lak nak tanya kau.next week teman aku g ijok lg jom!