Tuesday, August 19, 2008

The Lost Communication by Republic Theatre


AKhirnya, kami berjaya menyelesaikannya. =)

Angah : Merangkap Director. Walaupun kau nampak tension dan walaupun kita gaduh kejap time shooting tu, aku tetap respek kat kau. u're great sis! kau tau apa yang kau selalu buat dalam hidup and that's good babaeh! always love u.

Abah : Merangkap cameraman. walaupun abah agak tekanan angah gaduh ngan ajun kejap aritu tapi abah tetap maintain daddy cool.hehehe. Thanks cuz always support us! U're great cameraman and great Daddy!

Pak Ngah : Merangkap producer. Walaupun pakngah always aktif 24hour and selalu buat kitorang tergelak, tapi pak ngah memang best. Berjiwa Muda! Eceh! suka la tu! Thanks cuz blanje kami semua makan. =)
Asha : Merangkap make up & wardrobe. Walaupun kau kawan baik aku, tyme keje kalau marah tetap kene marah. hehe. thanks babe sebab sudi membantu. dan aku harap lepas ni kau akan join lagi shooting-shooting yang akan datang.

Ramat : Merangkap krew. Walaupun malam tu i tgk u dah penat giler, tapi u still tolong kami buat keje. jadi extra lagi pulak tu. thanks sangat2. i tau u sure boleh nye. hehe.
Pelakon : Korang semua memang Hebat! tak sabar nak tgk hasilnya. Hero nye sangat menghayati watak. i likeeeee... =) heroinnya bakal jadi mak ngah saya.hohohoho.

Kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung, Abang Ryo, Boi, Hazwan, Zul, Kak yani, Kak Lely, Intan, Bobby, Bob, kawan Bob dan tak ketinggalan jugak abang yang pakai baju hijau tu. Walaupun dia tak membantu, tapi dia dah penat berjalan ikut kami shooting seharian.hehehe.

(Macam akunye short film plak. heh. Bye the way, thanks guys! kamu semua mcm satu family buat saya)

6 comments:

Anonymous said...

pasni kau pengarah, aku asist plak..tengok sapa marah sapa..hehe..

great film comes from great team work..we are in it!! :)

CikAjune said...

hehe.insyaAllah.
aku pon tgh pk2 nie bile aku akan jadi pengarah.

TAPA OTAI said...

Lps raya kita Ajun misti buat satu short pulak.
Pak Ngah bantu. No problem. Start cari idea jgn nk dating aje. Nmpak semua sokong dia jdi MakNgah hahahha

CikAjune said...

hehe.
baik bos!

Anonymous said...

hai ajun....saya raser enjoy giler dapat join production ni....n jelous tgk kemesraan keluarga awak...:P. tabik spring banyak2...

CikAjune said...

hehe.
kamu mau jadi sebahagian dr keluarga saya??
silakan..silakan.
dialu2 kan. =p