Wednesday, June 3, 2009

Cinta Antara Kita

Semalam aku on ym
Faliq BUZZ aku
Epul BUZZ aku
Angah BUZZ aku
Aboy pun BUZZ aku
Wah! Terasa meriah pulak ym hari ni.
Aku tak tahu nak layan macam mana.
Lambat reply sikit epul dah bising-bising.
Aku tulis kat Faliq.
Aku suruh dia buat chat box.
Senang sikit nak borak.
Faliq pun invite lah semua.
Aku turut serta JOIN the club!
Aku rasa aku tak sempat nak tulis apa-apa kot.
Cukup lah faliq, boy dengan epul yang chat sama-sama.
Aku dengan Angah cakap sikit-sikit je.
Padahal yang dah lama tak jumpa aku.
Faliq, epul dengan aboy satu rumah.
Angah, epul dengan bf aku pula satu tempat kerja.
Jadinya, buat apa buat chat box?
Tapi semalam buat aku rasa tiba-tiba rindu.
Rasa dah lama tak duduk borak sama-sama.
Aku sempat ambil gambar melalui webcam.
Epul kata aku seksi semalam.
Aaaaww!


cinta antara benua ke?

5 comments:

Anonymous said...

Haaa.. epul la yg datang kat ofc kak yani smalam bwk proposal Cipta Asia utk TM..hehehe..

CikAjune said...

ouh..epul ke.haha.
penat gak ajun memikir sape.
haha.

Unknown said...

Tahniah sebab mampu mengawal psikologi akak...

ZULKIFLI BIN MOHAMED said...

Salam Miss Arjuna,

kunjungan petang-petang hari ...

CikAjune said...

sarjan: hehe.berjaya kah?

zulkifli: salam.=)