Tuesday, June 23, 2009

Kepuasan di harijadi saya

Birthday party saya untuk tahun ni sangat touching. First nya saya dah lama sangat tak makan dekat seoul dan dah lama saya kempunan nak makan kat sana. Kekasih hati yang baik hati bawa saya makan dekat Seoul. Terasa sangat romantik pulak. Hehe.

Dan kekasih hati saya booking karaoke (aktiviti-aktiviti fav saya). Malam tu ada surprise untuk saya. Angah perform puisi berduet nyanyi dengan kekasih hati saya. Itu sangat touching. Dan kawan-kawan tercinta saya semua datang.

Angah, thank u untuk puisi itu. Aku tak kisah kalau kita berkongsi lelaki yang sama. Asalkan aku akan bersama dengan kau sampai bila-bila.

Kawan-kawan, thanks for coming. Malam tu sangat best dan happening.

Faliq, thanks cuz planning semua ni. Aku tak kisah nak kenalkan kau dengan bestfriend aku. Sebab aku percaya kau akan bahagiakan dia. Itupun kalau dia nak kau la.

Epul & a.is, bagus jugak effort korang tu. Boleh buat birthday girl menangis.

Abg zaidi, kek choc mud tu sangat sedap. Hehe.

Kekasih hati, thank u untuk semua. Seoul sangat sedap walaupun chopstick kamu jatuh. Lagu yang kamu nyanyi dengan Angah sekarang dah jadi lagu fav. saya. Dan tempat karaoke tu sangat best sebab diorang bagi aiskrim coklat dengan present lagi. =)

Untuk semua, terima kasih tidak terhingga.

Dan untuk insan-insan yang saya sayang, cinta bangat sama kamu.

9 comments:

fyrahider said...

sedih tk dpt nk wish happy bufday kat awk depn2..sy nk hug awk!*hug*
syg awk ajune!

DERIA said...

selamat hari kewujudanmu, Arjuna.

Unknown said...

SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN...
semoga pnjg umur,murah rezeki,sukses dlm menuntut ilmu dan dlm khdupan dan dpt jodoh yg baik-baik...

CikAjune said...

fyra:hehe.hug jugak.syg kamu jugak.=)

deria;Thanks.

sarjan:terima kasih.

Anonymous said...

hahaha...blh wat bisnes nie..

kepada mereka2 yg ingin membuat plan besday..
sila hubungi sy...
mahukan suasana romantik
touching, seram, mengejutkan dan macam2 lagi..
semua blh disetelkan huhuhu..

ape lagi..bahagiakan org tersayang anda..
anda penentu segalanya.. =D

p/s thanks beb, aku saje suh kekasih hati ko bwk pegi seoul, sbb xmau ko kempunan bile aku da kurus nnt hahaha...

-mr F

CikAjune said...

faliq:hahaha.siut je.dah nak dekat ni.tolong kuruskan badan anda ye.

Anonymous said...

aku xkire time aboynye besday aku nak ko buat gig... hahahahah

:mr epolizm

CikAjune said...

epol:boleh.kau nak gigs ape?kau bgtau je.hehe

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.