Sunday, June 14, 2009

panji-panji ulu yam

Apa yang Menarik?

1. Ramai sangat yang kata nak pergi, tapi tiba-tiba tak jadi. Ayam sangat banyak dan over budget lah! Tapi, kak yani kata takpe lah. Pergi pun nak enjoy-enjoy.

2. Tema nya mesti pakai baju warna merah, hijau dan kuning. Konon-konon reggae la kan. Hampeh! Berapa orang je yang ikut tema kot.

3. Ulu yam tak ada line! Terpaksa cari coverage di merata-rata tempat!

4. Angah sesat. Ini paling best. Sebab tak ada line lepas tu macam mana nak bgtau Angah jalan kan? Last sekali, pegi ambik dia kat tempat yang senang nak cari. Angah, aboy kata, sebaik la Angah yang sesat. Hehe.

5. Air kat sana sejuk yang amat. Aku basah kepala je. Badan tak basah pun. Hehe.

6. Kak yani dengan Alis kene pacat. Sebaik aku tak sempat nak kena.

7. Ayam habis walaupun tak ramai yang datang. Itu paling menarik. Haha.

8. Balik rumah, makan ubat demam, ubat batuk dengan sakit tekak. Dah tau demam, lagi nak mandi. Degil!

9. Faliq kata nak diet. Tapi banyak jugak ayam yang dia makan ek? haha

10. Kalau nak gambar, masing2 pergi ambik kat facebook ye!



12 comments:

fazleena said...

kalau gue tak sesat, lu takkan belajar menghargai gue.

baru gua tahu, lu orang sayang gue sangat.

hehe

Anonymous said...

yeah..next time buat lagik.. ;)

k.yani~

Unknown said...

Gmbar atas sekali,Mamu dgn Faliq posing lebih2 plak...
Wah,hijau,kuning,merah...PEKIDA ke???
hAhAhA...

CikAjune said...

fazleena:cisss!

k.yani: yeah!trip to PD back again.haha

sarjan:bukan pekida lah.hehe

azri abu hassan said...

tak ajak aku pun huh! :(

~herfizul akma nasaruddin~ said...

sori kerna tak dpt join.
saya ke cherating!!

tp panji-panji ayam mmg tak dpt dinafikan!!

apekz semestinya jadik ketua para pemakan ayam berjaya.
haha..

p/s:teringat kenangan trip PD dulu.haha

CikAjune said...

azri:nnt kite buat trip g tempat lain k.kitorang nak holiday kat sabah.jom join!

ijoy:its ok yang.at least,kamu x dpt datang with reason yang munasabah.haha.ada yang x dpt dtng last2 minute sunguh buat i menyampah sangat tau.haha.tp xpelah.

aKu YaNg TuLiS said...

Salamm & Hi. Just nk bagitau Anda telah di'Tag' oleh aku & utk mendptkan Tag tersebut sila lawati blog ak kat http://rayzen-rayzen.blogspot.com klau sudi continue jew Tag tu. Tq & have fun. Cheers~

azri abu hassan said...

please go to anak muda at : www.azriabuhassan.blogspot.com

fyra said...

happy family!(jeles)haha

CikAjune said...

fyra: awak pun happy family jugak.=)

Fazliey Hishamuddin said...

nokzz, nama aku xda pun :( hahaha!